گروه انتشاراتی ققنوس | فرزندان کاپیتان گرانت
 
650,000 تومان
دانلود خلاصه کتاب

فرزندان کاپیتان گرانت

مشخصات کتاب
نویسنده ژول ورن
مترجم زهرا فلاح شاهرودی
نوبت چاپ 1
سال نشر 1402
نوع جلد سلفون
قطع پالتویی
نوع کاغذ تحریر
تعداد صفحات 852
وزن 835
موضوع داستان‌های نوجوانان فرانسه
شابک 978-600-391-323-3
دانلود خلاصه کتاب /Content/Images/uploaded/فرزندان گرانت.pdf
تولید کننده آفرینگان , ققنوس
مقدمه و اطلاعات کتاب

 

 

فرزندان کاپیتان گرانت، بلندترین رمان ماجراجویانۀ ژول ورن، از مجموعه «سفرهای شگفت‌انگیز»، داستانی است سراسر هیجان و پر از حوادث جذاب کوچک و برزگ.

در این رمان با فرزندانی همراه می‌شویم که در پی خواندن خبری تازه دربارۀ پدرشان در روزنامه، پس از دو سال به امید یافتن پدر گمشده‌ دست‌دردست یکدیگر به دیدار لرد گلنارون می‌روند و سوار بر کشتی تفریحی او سفری دریایی از اسکاتلند را شروع می‌کنند. سپس، با سایر شخصیت‌های داستان در جستجوی ردی از کاپیتان گرانت به چند قاره پا می‌گذارند و سواره یا پیاده از دشت‌ها، بیابان‌ها، کوه‌ها و رودخانه‌ها می‌گذرند.

در این رمان از وسایل خارق‌العاده تخیلی و اختراعات شگفت‌انگیز علمی خبری نیست، در عوض همزمان با کسب اطلاعات جغرافیایی و تاریخی و فرهنگی مناطق مختلفی از جهان و بازدید از مکان‌های ناشناخته و تماشایی، پیوسته شاهد دلهره‌‌ها و بیم و امید قهرمانان کوچک و بزرگ داستان خواهیم بود و ماجراهایی را که از سر می‌گذرانند لحظه‌به‌لحظه زندگی خواهیم کرد. و خواهیم دید که در پس هر حادثه چگونه جلوه‌ای از روابط انسانی اعم از فداکاری‌ها‌ و وفاداری‌ها و دوستی‌ها در مقابل دشمنی‌ها‌، خیانت‌ها و خباثت‌ها عیان می‌شود.  

 

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده اند
عضویت در خبرنامه