گروه انتشاراتی ققنوس | جشن امضاء کتاب فوران اثر قباد آذرآیین برگزار گردید.
 

جشن امضاء کتاب فوران اثر قباد آذرآیین برگزار گردید. 1398/1/19

 

مشاهده

 

منبع: خبرگزاری ایران مهر

سه‌شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸

..............................

 

جشن امضاءکتاب رمان “فوران” اثر قبادآذرآیین در خانه کتاب بامداد برگزار گردید. به همت انجمن قلم اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان مسجدسلیمان و باحضورنویسنده این رمان؛استادقبادآذرآیین ،ریاست اداره فرهنگ وارشاداسل ...

 

 

جشن امضاءکتاب رمان “فوران” اثر قبادآذرآیین در خانه کتاب بامداد برگزار گردید.
به همت انجمن قلم اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان مسجدسلیمان و باحضورنویسنده این رمان؛استادقبادآذرآیین ،ریاست اداره فرهنگ وارشاداسلامی،مسئول انجمن های شعروموسیقی وتجسمی وانجمن قلم و جمعی ازاساتیدعرصه ادبیات وهنرداستان نویسی همچون کاووس غولی گله،شیرعلی زاده ،غلامرضارضایی، دکترشهبازی،داریوش باقرفر،رضاخحسته فر ،اکبرموسوی جشن امضاء رمان فوران در خانه کتاب بامداد برگزارگردید.

 

حمید حیدری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به اساتید ادبیات و هنراز استادقبادآذرآیین به سبب سالهاتلاش درعرصه ادبیات داستانی به ویژه ادبیات داستانی اقلیمی تقدیروتشکرنمودوادبیات اقلیمی راعرصه بسیارقدرتمندی دانست که علاوه برمزایای بسیارزیاد،باعث رونق گردشگری و آشنایی هرچه بیشترمخاطبان بااقلیم مورداشاره درآثاراین داستان نویس وبه طورویژه مسحدسلیمان شهراولین های نفتخیزمی شود.
حیدری ادامه داد:از این نویسنده به جهت اینکه سهم عمده ای درجذب مخاطب به سفربه این دیاروکاهش مهاجرت ودلگرمی به سکونت دراین دیارفراموش شده درآثار گرانقدرش به ویژه رمان “فوران”ارائه نمودتقدیروتشکرمی کنیم.
درادامه اساتیدبرجسته حوزه ادبیات همچون کاووس غولی گله وداستان نویسان برجسته ای همچون غلامرضا رضایی به ایرادسخنرانی درخصوص آثارداستانی استادقبادآذرآیین نمودند
قبادآذرآیین نیز در ادامه طی سخنانی ازبرگزارکنندگان این جشن امضاء کتاب؛تشکر واظهارامیدواری کردکه وضعیت داستان نویسی درمسجدسلیمان به شرط افزایش سطح علمی و نیز زیست محیطی منطقه، شناخت و آگاهی از پیشکسوتان این عرصه و تبعیت از آنان آینده درخشانی خواهد داشت.
در ادامه این مراسم شیروان نصراله پور قطعه آواز محلی را برای حاضرین اجرا واستاد فریدون محمودی وفرج اله همتی ونیز سرکار خانم اسماعیلی آثار هنری خود را به حاضرین ارائه دادندو همچنین از نکات ارزشمند این جشن صف طولانی علاقمندان به ادبیات و هنر جهت خرید این کتاب ارزشمند بود.
درپایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایای فرهنگی از این نویسنده موفق تقدیر بعمل آمد .

 

همچنین پیش از این مراسم به مناسبت رونمایی از کتاب این نویسنده در فرهنگسرای جوان برای این نویسنده موفق مسجدسلیمانی  نهال کاشته شد.
به گزارش پایگاه خبری ایران مهر قباد آذرآیین متولد ۱۳۲۷ در شهرستان مسجدسلیمان است ، از این نویسنده بزرگ کتابهای بیشماری از جمله شراره بلند،هجوم آفتاب،چه سینما رفتنی داشتی یدو،عقرب ها را زنده بگیر،ازباران تا قافله سالار،ظهرتابستان،اتوبان ،پسری آن سوی پل،راه که بیفتیم ترسمان می ریزد و…..به چاپ رسیده است.

 

 

ثبت نظر درباره این خبر
عضویت در خبرنامه