گروه انتشاراتی ققنوس | ناپلئون به جنگ داعش می رود
 
32,000 تومان
Download summary

ناپلئون به جنگ داعش می رود

ظهور هیولای داعش بسیاری از کشورهای جهان را درگیر مبارزه با تروریست‌هایی کرد که کاملاً متفاوت از پیشینیان خود عمل می‌کردند. در این میان فرانسوی‌ها نیز پس از حمله به نشریه هتاک «شارلی ابدو» بیش از پیش عزم خود را جزم کردند تا با افعی نُه سر داعش بجنگند. با این حال به نظر می‌رسد «رومن پوئرتُلاس» چاره را تنها در حضور و مداخله «ناپلئون بناپارت» مشهورترین دولتمرد فرانسوی‌ها دیده است که در ناپلئون به جنگ داعش می‌رود او را به صحنه زندگی بازگردانده و به جنگ داعشی‌ها می‌فرستد.
Book specifications
Writer رومن پوئرتولاس
Translator ابوالفضل الله دادی
Nr of Edition 1
Book Length 448
Book Cover Type شومیز
Book Size رقعی
First Edition 1396
Paper Balk
ISBN 978-600-278-372-1
دانلود خلاصه کتاب /Content/Images/uploaded/nap.PDF
Manufacturer Qoqnoos Publishing
Details

فقط هم از نویسنده‌ای همچون پوئرتُلاس برمی‌آید که در کنار ناپلئونِ بزرگ، ارتشی متشکل از چند مانکن، یک امام جماعت مسجد پاریس، یک رفتگر، یک پزشک و... را قرار دهد تا با «خرس موصل»، رهبر مخوف داعش روبه‌رو شوند.

نکته شگفت‌انگیزِ روایتِ پوئرتُلاس از مبارزه ناپلئون و یارانش با داعش، راه‌حلی است که ارائه می‌دهد: او معتقد است برای از بین‌بردن این مردان خونخوار، توسل به جنگ و خشونت راه چاره نیست و تنها چیزی که می‌تواند پایانی مطلق باشد بر انواع داعشی‌های زمان، تغییر شیوه تفکر تروریست‌هاست. آیا ناپلئون که حالا به شکل مردی صلح‌طلب ظهور کرده می‌تواند بدون ریختن قطره‌ای خون، غده سرطانی داعش را از بین ببرد؟

 

 

Write your own review about this book
  • Only registered users can write reviews
Newsletter