گروه انتشاراتی ققنوس | گفتن در عین نگفتن
 
18,000 تومان

گفتن در عین نگفتن

خشونت گزند هولناكی‌ست كه بشر در دوران‌های مختلف، برهمنوعان خویش و بر طبیعت روا داشته است. خشونت با شكل‌های پنهان و آشكار سلطه، درگیری، جنگ، غارت و انهدام زندگی فردی و جمعی انسان ها را بر این سیاره زیر و رو كرده است، اما هیچ گاه مثل امروز انسان در برابر خشونت بی‌دلیل و اقتدار بی‌مهار،بی‌پناه نبوده است.
مشخصات کتاب
سال نشر 1396
نوبت چاپ 1
قطع رقعی
تعداد صفحات 239
سال نشر 1396
شابک 978-600-278-303-5
نویسنده جواد مجابی
تولید کننده ققنوس
مقدمه و اطلاعات کتاب

رمان«گفتن درعین نگفتن» به طراحی خشونت توجیه‌ناپذیر یك نقاش سالخورده با خود و اطرافیان می‌پردازد و اراده معطوف به انهدام او را در فضای گروتسك، رنگارنگی می‌بخشد. راوی با بیانی شوخ چشمانه از تودرتوی یك زندگی شگفت آور، به ژرفكاوی و گستره ترس‌های تهورآمیز انسانی رسیده كه همچون دنیای معاصر، فریبكار، یاوه، نابودگروجنون آمیز است. گفتن عین نگفتن یازدهمین و تازه ترین رمان جواد مجابی است.رمان باغ گمشده و دراین هوا و همچنین مجموعه داستان روایت عورپیش از این از جواد مجابی توسط انتشارت ققنوس به چاپ رسیده است.درقسمتی ازاین كتاب می خوانیم:
هیچ‌وقت برنگشته‌ام تا اورا ببینم، شك ندارم دنبالم می آید.جرئت نمی كنم به پشت سرم نگاه كنم، می‌ترسم یكدفعه برگردم و او آن موقع آن جا نباشد، آن وقت رشته باریكی كه بین من و او هنوز استوار مانده یكباره بگسلد، اعتمادم به او در نومیدترین ترس دهشتناك فرو ریزد

 

مطالعه بخشی از کتاب 

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
خریداران این کتاب، کتاب‌های زیر را هم خریده اند
عضویت در خبرنامه