گروه انتشاراتی ققنوس | چرا به بیماری نیازمندیم؟
 
145,000 تومان
این کتاب به سفارش شما طی 72 ساعت كاری چاپ و ارسال می شود. امكان كادوپیچ كردن و ارسال از طریق پیك برای این كتاب وجود ندارد.

چرا به بیماری نیازمندیم؟

چرا می‌میریم ؟ چرا پیر می‌شویم ؟ چرا به بیماری‌های جدی و خطرناکی مثل دیابت ، کم‌خونی ، فشارخون بالا و . . . مبتلا می‌شویم ؟
مشخصات کتاب
نویسنده شارون معالم
مترجم نسترن حسام شریعتی
نوبت چاپ 1
قطع رقعی
نوع جلد شومیز
سال نشر 1388
شابک 978-964-311-819-8
تولید کننده ققنوس
مقدمه و اطلاعات کتاب

چرا می‌میریم ؟ چرا پیر می‌شویم ؟ چرا به بیماری‌های جدی و خطرناکی مثل دیابت ، کم‌خونی ، فشارخون بالا و . . . مبتلا می‌شویم ؟ چرا ابتلا به بیماری فشارخون بالا در بعضی نژادها بیشتر است ؟ و خیلی چراهای دیگر . این کتاب سعی می‌کند به همه این سؤال‌ها و خیلی پرسش‌های دیگر پاسخ دهد و ارتباط بین تکامل ، بیماری و سلامتی را برای خوانندگان خود روشن کند . با خواندن این کتاب فهم ما از بیماری‌ها تغییر می‌کند و ترغیب می‌شویم تفکرمان را درباره بدنمان ، سلامتی‌مان و ارتباطمان با هر موجود زنده روی زمین (از گیاهان و حیوانات گرفته تا حشرات و باکتری‌ها)عوض کنیم . این کتاب به ما می‌گوید که چرا بیماری‌های کُشنده در کد ژنتیکی انسان‌ها گسترش یافته‌‌اند و به نکات جالب توجهی در مورد بیماری‌ها اشاره می‌کند . نویسنده این کتاب موضوعات پیچیده را به زبانی ساده و قابل فهم برای همگان توضیح داده است و به ما می‌گوید که خیلی از بیماری‌ها ، رحمت‌های واقعاً پیچیده هستند ، نه فقط بلا‌های ساده .

 

مطالعه بخشی از کتاب 

نظر شما چیست؟
  • تنها کاربران عضو می توانند نظر خود را بنویسند
عضویت در خبرنامه